Busar och banditer..

90434779_2784600651660521_4295147315259244544_o.jpg
:love: Jag är KÄR och dör sötdöden :love:
 
Fast jag gillar samtidigt att ställa ut ju. Kommer nog få nerslag på snaggad päls :D

Ja, klipper man pälsen så kan man ju glömma att ställa ut, men att ha dem kortplockade och inte så mycket behäng funkar, så länge det finns päls nog att bedöma för domaren i fråga om kvalitet och att tillräckligt med behäng finns, så att de har en typisk aussiefrisyr, om än kort.

Ställde mamman så kortpälsad i fjol och fick bra kritik, excellent, ck och res.cert.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja om hon hade varit människa så hade hon varit klassens påhittiga buse och fröken hade varit gråhårig. Men jag kommer inte på ett...
Svar
19
· Visningar
1 077
Senast: Petronilla
·
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
579
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 072
Senast: iNTOHiMO
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
1 510
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Orolig
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp