Busar och banditer..

90434779_2784600651660521_4295147315259244544_o.jpg
:love: Jag är KÄR och dör sötdöden :love:

Fast jag gillar samtidigt att ställa ut ju. Kommer nog få nerslag på snaggad päls :D

Ja, klipper man pälsen så kan man ju glömma att ställa ut, men att ha dem kortplockade och inte så mycket behäng funkar, så länge det finns päls nog att bedöma för domaren i fråga om kvalitet och att tillräckligt med behäng finns, så att de har en typisk aussiefrisyr, om än kort.

Ställde mamman så kortpälsad i fjol och fick bra kritik, excellent, ck och res.cert.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 992
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, jag är intresserad av vinthundar. Tycker den avslappnade energin med en lite studsig prommenadstil maskerar den otroligt explosiva... 2
Svar
26
· Visningar
2 307
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 954
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka