butikerna stängda idag?

strawberrysylt

Trådstartare
Är ju röd dag idag, är alla butiker stängda? Mer specifikt undrar jag ifall Myrorna och Emmaus i Malmö är öppna? Hittar inget på deras hemsidor om röda dagar.... Tänkte om någon här kanske vet, ni brukar ju veta allt! :) Ananars får jag väl ringa dem...

//r

Sv: butikerna stängda idag?

Provade googla lite och det fanns inte direkt mycket information, men tolkar det som att Myrorna i Emporia har öppet. Emmaus borde ha öppet då röda dagar brukar gillas som söndagar, och eftersom de har söndagsöppet borde det vara de tiderna som gäller.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 335
Senast: Palermo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
686
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 157
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka