JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Butros och Toufail, Tunisien 2007
Butros på Toufail i Hammamet, Tunisien 2007.
Tjatter
Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2
3
4
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
7
8
9
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Hej, är det någon som är veterinär här? Jag vill veta allt. Trivs du? Vad är bäst och sämst med yrket? Vad tjänar du? Hur stressigt är...
bellja
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag badade ihop med yngsta dottern igår. Det va inte varmt, men första chocken är värst sen går det rätt bra 😅
Idag började jag dagen...
FengurLaugar
3 minuter sedan
Svar: 710
Visningar: 20 640
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Utan att på ngt sätt försvara Ebbas beteende, det lilla jag sett tycker jag hon verkar svår. Men jag tycker att konflikten kring att hon...
mamman
20 minuter sedan