Byta färg

Blueberry

Trådstartare
Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos?


Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:
 
Sv: Byta färg

Blueberry skrev:
Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos?


Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:

jag undrar detsamma, hatar brun-grön-ljusgult *kräksmiley* jag vill ha grönt och blått..
 
Sv: Byta färg

När h*n svarar på dina inlägg kanske.... ;)

Nä usch nu var jag dum, men kunde inte låta bli , du tål det säkert :D
 
Sv: Byta färg

För tillfället kan man inte byta "skal", det är inget jag prioriterar i dagsläget, men det kan tänkas komma lite att välja på framöver.

Jag tänker inte lägga in någon kräksmily. Jag anser inte att en sådan någonsin skall eller bör användas i inlägg riktade till en annan person, alltså blir det ingen sådan.
 
Sv: Byta färg

Jag tycker färgerna är helt OK. Dej ljusgula är en mild färg för ögat. Och grönt och gult var det ju redan förut?
 
Sv: Byta färg

inte när man hade bytt färg.. sedan så skär sig de nya gråblåa knapparna mot grön-gul-brunt.. inte alls snyggt att blanda två olika färgscheman sådär..
 

Liknande trådar

Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
848
Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
1 849
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag har ett hus som jag funderar på att flytta till permanent, det ligger i grannkommunen men också i ett annat län. Jag är för...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: manda
·
Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
561
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp