Byta färg

Blueberry

Trådstartare
Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos?


Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:
 
Sv: Byta färg

Blueberry skrev:
Kan man byta färg (skal?) på nya Bukefalos?


Och Gunnar, du skulle inte kunna tänka dig att slänga in en kräksmiley snart? :angel:

jag undrar detsamma, hatar brun-grön-ljusgult *kräksmiley* jag vill ha grönt och blått..
 
Sv: Byta färg

När h*n svarar på dina inlägg kanske.... ;)

Nä usch nu var jag dum, men kunde inte låta bli , du tål det säkert :D
 
Sv: Byta färg

För tillfället kan man inte byta "skal", det är inget jag prioriterar i dagsläget, men det kan tänkas komma lite att välja på framöver.

Jag tänker inte lägga in någon kräksmily. Jag anser inte att en sådan någonsin skall eller bör användas i inlägg riktade till en annan person, alltså blir det ingen sådan.
 
Sv: Byta färg

Jag tycker färgerna är helt OK. Dej ljusgula är en mild färg för ögat. Och grönt och gult var det ju redan förut?
 
Sv: Byta färg

inte när man hade bytt färg.. sedan så skär sig de nya gråblåa knapparna mot grön-gul-brunt.. inte alls snyggt att blanda två olika färgscheman sådär..
 

Liknande trådar

Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
561
Senast: Görel
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 607
Senast: Hedinn
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 476
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Halfrek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp