Bukefalos 28 år!

byta lösenord?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: byta lösenord?

ja,det kan man..finns nog en knapp som det står "byta loggin" eller nåt sånt däringa
 
Sv: byta lösenord?

Klart man kan :p
Gå in på mailen och inställningar eller nått.
Annars trycker man på frågetecknet och skriver lösenord. :p
 
Sv: byta lösenord?

tack så mkt alla som svarat!

kommer med en fråga till!

Hur gör man om man glömt sitt lösen till sin hotmail/msn?
 
Sv: byta lösenord?

minns du vad ditt svar på frågan var? Alltså, den frågan man kan använda om man glömt sitt lösen?
 
Sv: byta lösenord?

minns du vad ditt svar på frågan var? Alltså, den frågan man kan använda om man glömt sitt lösen?

hmm, det är egentligen morsan som undra detta. Hon har glömt sitt lösen. Och jag vet inte om hon kommer ihåg det.. Får man reda på sitt lösen om man kan svaret eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
550
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag har ett hus som jag funderar på att flytta till permanent, det ligger i grannkommunen men också i ett annat län. Jag är för...
Svar
2
· Visningar
239
Senast: manda
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
384
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp