Byta lysrör i badrumsskåp?

Modig_Korn

Trådstartare
Det verkar vara totalt omöjligt att ta sig för. Den är totalt barnsäker vad det verkar som. Och den har stått och blinkat i flera veckor nu (när lampan är tänd). Ingen verkar vilja/kunna byta den kanske för att det är omöjligt att ta sig in i "lådan". Någon som har några tips/knep/idéer på hur man ska kunna ta sig in i lamplådan ovanpå badrumsskåpet? :D


"Hur många modiga korn krävs det för att byta en lampa? :angel:"
 
Sv: Byta lysrör i badrumsskåp?

De flesta badrumsskåp byter man lampa på uppifrån.. I mitt skåp så lyfter man bara på en spärr och på så vis får man bort glaset som finns ovanpå.

Lycka till!
 
Sv: Byta lysrör i badrumsskåp?

Bilder, men ignorera somliga delar av bilden :angel: Jag är för lat för att redigera skiten xD

2ywxsaq.jpg

wmnz44.jpg

:o


:angel: finns det någon räddning för denna dödligt irriterande lampa eller bör man ringa in en jägare för att sätta ett skott i den eller något :devil:
 
Sv: Byta lysrör i badrumsskåp?

Det ser ut som mitt skåp..

Plocka bort allt bråte där uppe på så ska du se att du kommer på nåt sätt att plocka bort luckan däruppe ;)
 
Sv: Byta lysrör i badrumsskåp?

Om du inte kommer in uppifrån och försök att trycka på glaset och skjuta det uppåt och åt sidan (testa åt alla håll).
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 536
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 784
Senast: NOC14
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 190
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp