Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gå in i albumet där bilden finns. Välj redigera själva albumet.
Då dyker det upp en liten nedåtriktad pil om du håller muspekaren i övre högra hörnet av någon av bilderna. Klicka på den så finns alternativet att flytta till annat album.
IT & mobiler
Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot...
IT & mobiler
Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...