Byta smycke, svårt?

Monifa

Trådstartare
Behöver lite snabba råd, ska precis åka in och handla smycke till min spetum. Är det lätt att sätta i en retainer själv? Har aldrig bytt i näsan innan :nailbiting:
 
Sv: Byta smycke, svårt?

Jag har bytt i ögonbryn, näsa (vanligt plutt), navel, intimt och tunga. Aldrig varit några problem. Hålen är lätta att hitta.
 
Sv: Byta smycke, svårt?

Jag har också bytt på andra kroppsdelar men då har jag sätt hålet betydligt bättre än vad jag gör med den som sitter i näsan. Så jag frågar om septum specifikt ;) Men det är la förhoppningsvis som du säger och lika lätt som det är med mina övriga.
 
Sv: Byta smycke, svårt?

Jag tror inte att det kommer vara något som helst problem :)
 
Sv: Byta smycke, svårt?

Lite sent kanske men det är inte alls svårt att byta septumsmycke! Särskilt inte retainer:) Det som kan vara knepigt är bcr-ringar tycker jag!
 
Sv: Byta smycke, svårt?

Smooth segment-ringar är allra värst! Bytte i min tragus häromdagen och stod fanken och slet i örat i en kvart. :wtf: Trots att jag har en sådan där ring-tång-grej (vad det nu heter).
 
Sv: Byta smycke, svårt?

knapp

det var inte skönt. Innan jag ens kom på att kulan inte var jängad utan att jag var tvungen att bända isär ringen för att få bort kulan höll jag ju på att bryta ihop :rofl: Och att sen få av ringen krävdes ju viss hjärnverksamhet efter som att den öppna delen var smalare än min näsmellansak haha! Men nu är den i ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 652
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp