JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
c-ponny bland storhäst FT
Har läst TR men är inte riktigt 100 på hur de menar,
får man som överårig (det året man fyller 19) tävla ponny bland storhäst upp till H90 och 1M? Någon som gjort/vet
Tävling
Hej!
Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästmänniskan
Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2
3
Hundhälsa
Hej!
Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 1 468
Visningar: 44 860
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ebrah är nöjd. Hon ligger utsträckt bredvid mig och har min filt som huvudkudde. Kom på nu att jag borde hålla extra koll på hennes...
Red_Chili
Idag kl 22:20
Svar: 1 430
Visningar: 88 060
Hund
Skaffa marsvin? Tips och råd önskas!
Övr. Djur Marsvin är ganska dåliga på att hoppa. Jag har 30 cm kant på min marsvinslåda, och det har ingen ens varit i närheten att ta sig över...
doppler
Idag kl 22:10
Svar: 6
Visningar: 381
Djur
Stora shoppingtråden III
Utrustning Någon gång har jag gjort det när man orkar hela proceduren 😁 Billigt och bra tips är att köpa tjärschampoo från Lidl när det är finska...
EZMK
28 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...
skiesabove
34 minuter sedan