Bukefalos 28 år!

Canagan eller Applaws? Eller?

@Asko Orijen är absolut dyrare, men det får gå nu under en tid. Det var det enda som funkade istället för RC, kattskrällen :p
Så kinkigt :p Vill tala om att canagan finns med bara kyckling eller bara lax om det är något av dem som de tycker om eller inte.
Får jag fråga varför det inte gick med RC?
 
Så kinkigt :p Vill tala om att canagan finns med bara kyckling eller bara lax om det är något av dem som de tycker om eller inte.
Får jag fråga varför det inte gick med RC?

Jag ger helst inte fiskbaserat foder, så jag har bara testat kyckling. RC är för dåligt helt enkelt. Så det var jag som ville sluta ge dom det.
 
Uppdaterar en gammal tråd, jag hade ju köpt applaws. Funkade jättebra att gå över trots att jag gjorde det lite hastigt då jag inte hade mycket av den gamla maten kvar. Men jag har dock lagt märke till att avföringen verkar dofta starkare :o Jag tänkte inte på det först då skit luktar ju, det får man räkna med liksom ;) Men så kom jag tänka på att någon annan kommenterade det på en hemsida och nu fick jag gå direkt för att ta det pga doften när det spred sig efter en liten stund. Å andra sidan så låg kattlådan i köket i sommarstugan men här hemma så ligger den i mitt badrum så om det luktar starkare så kommer det att lukta starkt i det badrummet (pga soptunnan är i samma rum) :crazy:
Nu börjar den påsen ta slut men jag köper nog samma igen för att se om jag bara inbillade mig eller om det luktar starkare även här hemma. Då får jag kanske prova canagan, suck :grin:
 
Våra får applaws och tycker de snsrare har blivit bättre i magen nu än förut! Kunde lukta apa förut när de fick ekunubas foder :yuck:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hjälp! Jag håller på att gå vilse i kattfoderdjungeln :crazy: Min lilla Alice är nu åtta månader (:eek:) och kastrerad så jag tänkte...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp