Sv: Kattfoder

Angående Iams så finns det mycket på nätet om företaget och att dom sysslar med djurplågeri, så jag skulle inte ge Iams av den anledningen... När jag tänker efter är väl Iams och Ekanuba samma koncern så jag skulle undvika båda märkena.

Denna skröna går alltså fortfarande? Det var inte IAMS som ägnade sig åt plågsamma djurförsök. Det var ett lab som de hade anlitat som gjorde detta å en annan uppdragsgivares vägnar.
 
Sv: Kattfoder

Förlåt, hade ingen aning! Var en som varnade mig för bara två år sedan på forumet och ingen sa något då så jag antog att det fortfarande var så! Dumt av mig.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 999
Senast: Rugge
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 457
Senast: Krumben
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
1 909
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp