Canterbury-ungar **bildtråd**

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Messy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 157
11733359_971269599561226_1994452370_n.jpg

Min efter Canterbury är född på midsommarafton i år. Ett stoföl, brun..Mamman är efter Figaro R-Ganesco-Gaspari..
Mitt första föl. Tycker hon har ett trevligt temperament, kan bara jämföra med mamman som jag ägt sedan hon var sex månader. I tråden för föl födda 2015 finns det film och mer bilder!

Mitt sto tog sig inte med den hingst jag tänkt först som var dressyrstammad men jag är supernöjd med mitt omval och mamman hoppar bra och gärna. Dessutom tycker jag att lilla Rut som hon kallas rör sig med lätt, taktmässig trav och har en fin galopp.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 367
Senast: Murray
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Görel
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?