Caprilli Bates dressyr -04

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Caja3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 515
C

Caja3

Känner att jag behöver lite hjälp.... Ska köpa en Bates Caprilli dressyrsadel -04 av en kompis och hon vet inte vad hon vill ha för den... Är det någon som vet vad en sådan kan vara värd? Den har ju några år på nacken, är i normalskick och ligger kanon på min häst så jag känner verkligen att jag vill ha den. Problemet är ju då att det är en kompis jag ska köpa den av så jag vill ju inte betala för lite för den heller.

Sv: Caprilli Bates dressyr -04

köpte min som va från 2006tror jag för 6500...sålde den sen för 6000kr
Så runt 5000-6000kr skulle jag säga=)

Max 4000 skulle jag säga... Caprillin kostar väl inte mer än 9-10 000 och just nu är det verkligen köparens marknad, och har varit länge.

Caprillin kostar runt 13000 ny.
Tror på runt 6000 för en från 2004. Köpte min dressyr ny och min hopp beg. den är från 2005 och då betalde jag 6500 med ganska mycket tillbehör.

Ge ett bud, det är väl inte ditt problem om hon säljer den för billigt. Har hon tagit budet så får hon ju leva med det.

Om den är i gott skick och har utbytbart järn samt är luftstoppad (cair) 4000-5000 kr. Om den inte är luftstoppad ( cair) och / eller ej har utbytbar bom max 2000 kr ...

Mellan 4000-6000:- beroende på skicket på sadeln, och vad köparen vill ha såklart. :-)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Igår provred jag i dotterns Bates Caprilli hopp för första gången. Det var som att sitta i en soffa, så skön! Jag skulle behöva en...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 623
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka