Cavallo ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Suuz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 727
S

Suuz

Jag ska köpa nya ridbyxor, hög midja, bred linning, helskodda och marin och utan gubbveck! Har provat en hel drös med byxor med de är inte det jag vill ha! Bara nästan :devil: Såg på en hemsida att Cavallo har massa modeller som verkar passa in på min beskrivning. Dock utländska hemsidor. Finns det något ställe som kan ta hem så jag får prova? Storleken verkar variera från märke till märke. Pikeur i strl 40 var lite stora medans golden dress i samma gjorde att jag fick andnöd! :D

Hjälp !

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 855
Senast: Squie
·
Utrustning Så svårt att hitta snygga ridbyxor med hög midja. De byxorna jag har med hög midja är Pikeur Candela, John Whitaker och en modell från...
Svar
13
· Visningar
1 618
Senast: Kirie
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Köpte mitt första par Pikeur ridbyxor idag - ett par vita att ha på tävling :love: Tror modellen heter Lugana eller någonting i den... 2
Svar
22
· Visningar
9 250
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka