Cavalor's produkter?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare fälttävlansnörd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 295
F

fälttävlansnörd

Erfarenheter? Resultat?
Framförallt av Energy Booster.

De låter seriösa och har rimliga priser men
jag har nästan aldrig träffat någon som
använder deras fodertillskott osv.
Ngn här inne som har gjort det?

Sv: Cavalor's produkter?

Jag har använt Cavalors produkter, men kan då INTE påstå att dom är billiga.. Hade ett ledmedel som var svindyrt, skulle nästan tro det var saffran och inte gurkemeja i det.... :cool:
Dom har en kylgele som är jättebra, som man kan linda över, Muscooler heter den. Har även använt Cavalor Calm och en som är för luftvägerna.

Tror inte dom har så många återförsäljare..

De säljer en del grejer på Ryttarstadion...

Jo, de är ju rätt dyra, men jag betalar absolut de
pengarna om de nu är för bra produkter?

Var köpte du dina grejer då?

Jag har använt Cavalors produkter, men kan då INTE påstå att dom är billiga.. Hade ett ledmedel som var svindyrt, skulle nästan tro det var saffran och inte gurkemeja i det.... :cool:
Dom har en kylgele som är jättebra, som man kan linda över, Muscooler heter den. Har även använt Cavalor Calm och en som är för luftvägerna.

Tror inte dom har så många återförsäljare..

ledmedlet heter artri matrix, "luftvägsmedlet" heter bronxid liquid.
kolla www.cavalor.se för närmaste återförsäljare.

Erfarenheter? Resultat?
Framförallt av Energy Booster.

De låter seriösa och har rimliga priser men
jag har nästan aldrig träffat någon som
använder deras fodertillskott osv.
Ngn här inne som har gjort det?

energy boostern ges 30 minuter innan start på tävling, och efter start om hästen svettats och förlorat mycket salter. det är ungefär som för en människa att dricka en redbull, upp piggande + att den innehåller elektrolyter.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 836
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 450
Senast: Edla
·
Hästvård Hej, Har fått konstaterat allergier hos hästen mot saker i stallmiljön men även utomhusallergener efter ett klinikbesök. Ni med...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka