Celine Dion!

Lilla

Trådstartare
Celine Dion kommer till Europa igen! Nästa år.
Finns det ngn mer här som planerar att gå?
Och är det ngn som vet när biljetterna släpps och var man köper dom bäst och säkras?

Allt Celineprat är godkänt.😊

Åh Jag såg precis! Förra gången hon var här i sverige så kunde jag inte gå eftersom jag just blivit mamma men nu jädrar! Självklart ska jag gå!!!!

Varit ett stort fan sedan jag var väldigt ung. det här känns som once in a lifetime! vem vet hur länge till hon håller på!

Sist kostade biljetterna mer än 10 hockeymatcher, så det blev inte möjligt. Men det är säkert bra!

Hon är extremt bra, särskilt hennes skivor på franska. Rullar ofta på CD-spelaren (om nån nu vet vad en sådan är 2019)

I morgon ska jag köpa biljett. Tyvärr verkar ingen vilja med. Antingen gillar dom inte, eller så är det för dyrt eller så kan dom inte planera så långt i förväg.
Vet inte om jag ska köpa en biljett och bara gilla läget eller om jag ska köpa två och hoppas på att ngn dyker upp....

I morgon ska jag köpa biljett. Tyvärr verkar ingen vilja med. Antingen gillar dom inte, eller så är det för dyrt eller så kan dom inte planera så långt i förväg.
Vet inte om jag ska köpa en biljett och bara gilla läget eller om jag ska köpa två och hoppas på att ngn dyker upp....
Köp två om du kan ligga ute med pengare. Du lär ju få sålt den igen.

Biljetter bokade! Sweep hänger på.😊
50BBD89F-9294-4043-B264-ACF967E55992.webp

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
994
Senast: Kirre
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 147
Senast: Masqueradee
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 611
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar