CH Trevor II från H**ks

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Novum
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 761
N

Novum

Jag har hittat en massa trådar om den här sadeln och läst mycket negativt.

Jag vet att man får vad man betalar för men är det en okej sadel att börja med då jag har en väldigt omusklad 4-åring som dessutom är hemskt smal för tillfället? Jag lär ju få byta sadel rätt snart och det här är den enda sadel jag har hittat som ligger bra.

Om ni är väldigt negativa till sadeln så får ni gärna komma med förslag på sadelar som passar en häst med lång rak rygg, rätt hög manke och rätt vid.

Sv: CH Trevor II från H**ks

väldigt omusklad 4-åring som dessutom är hemskt smal för tillfället

Om ni är väldigt negativa till sadeln så får ni gärna komma med förslag på sadelar som passar en häst med lång rak rygg, rätt hög manke och rätt vid.

Är hästen omusklad och smal eller bred över ryggen?

Jag hade hellre satsat på en begagnad kieffer till en rygg enligt den beskrivningen än en sadel från hööks. Griffinsadlarna är annars rätt okej! Men eftersom du inte har någon bild på hur hästens rygg ser ut så är det omöjligt att tipsa om en lämplig sadel som eventuellt kan passa...

Liknande trådar

Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 459
Senast: Oknytt
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 429
Utrustning Vi försöker hitta sadel till en ardenner. De provade den vidaste på CH syntetsadel som säljs nu på H**ks. Den glider inte ens ner i...
Svar
10
· Visningar
1 705
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 318
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka