Bukefalos 28 år!

Champagne färgad ridskjorta

cactuspower

Trådstartare
Jag fyndade nya Pikeur, superfina creme/champagnefärgade ridbyxor på scandinavium som jag tänkte ha som tävlingsridbyxor. Men sedan så tänkte jag köpa en matchande jättefin skjorta samt en plastrong från Kyra K, denna är champagnefärgad. Men hur är det; får man ha champagne färgad skjorta och plastrong på dressyrtävling, eller är det enbart vitt som gäller?? :confused: Tänkte just på själva kragen på skjortan då, vet ju att resten av skjortan får vara i vilken färg som helst...
 
Sv: Champagne färgad ridskjorta

Jag har sett många som har det och det är aldrig någon som har anmärkt på det.
 

Liknande trådar

Utrustning Efter en natt med mardrömmar om att jag inte hittade matchande nyanser på mina nya tävlingskläder (:angel:) så ställer jag frågan här...
Svar
18
· Visningar
1 547
Senast: MiniLi
·
Utrustning jag hoppas ju på att kanske snart hitta en sadel dådå, och till sommaren/hösten förhoppningsvis kunna komma ut och tävla lite. Jag äger...
Svar
14
· Visningar
1 051
Senast: Solvira
·
Utrustning Räknar med att försöka att komma ut på lokaltävling med min lill skrutt :) antingen nu i höst eller till våren, lite beroende på hur...
Svar
7
· Visningar
3 114
Utrustning Var på Segersjö idag :) och fyndade såklart lite :D Brun/vit longerlina i cushion web material 75:- från Kingssaddlery En jacka...
Svar
10
· Visningar
1 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp