charles owen hjälm

Ör_Hjalmur

Trådstartare
hallå jag undrar ni som har charles owen John Whitaker hjälm som har färgerna grå eller brun har någon bild på dessa? hittar inga bilder någon stanns på dom färgerna.funderar på blå,grå el brun(beror dock på hur dom ser ut)
Sedan undrar jag vad ni tycker om hjälmarna, rekomenderar ni dom?

tacksam för hjälp:D

Sv: charles owen hjälm

Heeelt underbar hjälm!! sitter som gjutet på huvudet och man kan ha på sig den lääänge :) har en svart men ändå :P
rekommenderar den varmt! Den töjjer sig dock ca en halv storlek efter ett tag!

Sv: charles owen hjälm

Den bruna är jättefin! jag tvekade länge om jag skulle köpa en blå eller en brun, det blev en blå till slut för jag har mycket kläder och schabrak i blått.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423
Utrustning Jag tänkte köpa en Charles Owen hjälm i modellen AYR8 med piping, men man kan ju välja alla möjliga färger. I vanliga fall hade jag...
Svar
1
· Visningar
653
Hästmänniskan Nu måste jag få skriva av mig och få lite input och andra människors synpunkter i detta. Vet inte själv vad jag ska göra och tiden...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka