Charnwood Forest

Nanny

Trådstartare
Finns det någon här som vet något om honom ? Jag är nyfiken på det mesta. Ifall ni har träffat någon avkomma, hur var dom? Har sett en bild på honom och på den var han riktigt snygg:) Tackar på förhand.

Sv: Charnwood Forest

Jag har haft hand om minst en som numera ägs av "snickarn" här på buke. En söt och snäll häst som tyvärr inte var/är så snabb.

Sv: Charnwood Forest

Jag har henne fortfarande. Hon är supersöt och snäll. Men inte så snabb. Allt är lika okomplicerat med henne.
Hon har fått en riktig tuffing till bebis.. jag kan konstatera att snällheten inte gick i arv!

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
578
Senast: Pilot
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: cassina
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 066
Senast: tomte
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka