Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sĂ€ger bestĂ€mt nej till russin, bĂ„de i bröd, lussebullar och ja.. i allmĂ€nhet faktiskt.Har köpt hallĂ€ndskt lite vörtbröd pĂ„ mitt ICa hĂ€r i Nyköping sĂ„ jag Ă€r hyfsat nöjd.Men Gud vad jag saknar SkĂ„nes godaste vörtbröd, det godaste i vĂ€rlden som gjorts! Tror det Ă€r Lockarps? Nej kan det inte vara, fĂ„r googla.. Södervidingebagarens vörtbröd. SĂ„ saftigt och gott, med russin förstĂ„s. Oskivat. Helt underart sagolikt gott! OCH DET FINNS INTE HĂR!
TÀnkt en skiva vörtbröd med ost och dansk sky pÄ. Det Àr himmelriket pÄ jorden för mig! Jag vill ha mitt bröd!!!!
Visa bifogad fil 176583
Det var ett litet tag sen hÀr men visst Àr det skönt att börja i tidFörsta julklappen officiellt inköpt![]()
à t ocksÄ fÀrdig risgrynsgröt igÄr, till kvÀllisIgÄr kvÀll Ät vi risgrynsgröt och tunnbröd med julskinka pÄ till middaginte hemmagjord risgrynsgröt dock, eftersom vi kom hem sent. Men i helgen ska vi göra det!
Det fÄr man ju förstÄs göraJag sÀger bestÀmt nej till russin, bÄde i bröd, lussebullar och ja.. i allmÀnhet faktiskt.
Varför finns det inte vörtbröd i butiken Àn?? det finns ju julmust och allehanda saffransgodsaker? Kom igen Skogaholm!!
Har köpt hallĂ€ndskt lite vörtbröd pĂ„ mitt ICa hĂ€r i Nyköping sĂ„ jag Ă€r hyfsat nöjd.Men Gud vad jag saknar SkĂ„nes godaste vörtbröd, det godaste i vĂ€rlden som gjorts! Tror det Ă€r Lockarps? Nej kan det inte vara, fĂ„r googla.. Södervidingebagarens vörtbröd. SĂ„ saftigt och gott, med russin förstĂ„s. Oskivat. Helt underart sagolikt gott! OCH DET FINNS INTE HĂR!
TÀnkt en skiva vörtbröd med ost och dansk sky pÄ. Det Àr himmelriket pÄ jorden för mig! Jag vill ha mitt bröd!!!!
Visa bifogad fil 176583
SÄ gott, brukade alltid köpa det direkt det fanns att köpa och sÄ lÀnge det sÄldes! Förra Äret kom Àldsta sonen hit till jul och hade med sig bÄde dansk sky, pÄlÀggschoklad, stek och vörtbrödDet har funnits nÄgon vecka! Jag Àr sÄ klen med ojÀmna skivor dock sÄ fÄr vÀnta in skivat![]()
Ohhhh! Jag inser att jag inte ens har koll pÄ Ärets Blossa-smakOch idag kunde vi inte lÄta bli att prova en liten mugg med Ärets glögg frÄn Blossa. Smakade som en lite mjukare glögg, helt enkelt. VÀldigt god!
Det har inte jag heller , men jag kunde konstatera att jag ska nog inte köpa nÄgon dÄ jag har en oöppnad frÄn Äret det var blÄbÀrOhhhh! Jag inser att jag inte ens har koll pÄ Ärets Blossa-smak![]()
Jag sÄg vörtbröd pÄ Willys igÄr. Inget jag gillar, men jag noterade att det fanns i brödhyllan.Varför finns det inte vörtbröd i butiken Àn?? det finns ju julmust och allehanda saffransgodsaker? Kom igen Skogaholm!!
Det fanns inget pÄ vÄr ICA Maxi förra helgen iaf men jag hoppas det kommer finnas nu pÄ fredag. DÀremot hade de börjat sÀlja sin egengjorda pepparkaksdeg redan, ocksÄ lite tidigt tycker jag.Jag sÄg vörtbröd pÄ Willys igÄr. Inget jag gillar, men jag noterade att det fanns i brödhyllan.
Ă rets smak Ă€r glĂŒhwein som ju Ă€r ganska nĂ€ra glögg redan. Första gĂ„ngen nĂ„gonsin det Ă€r röd glögg, sa i alla fall han pĂ„ SystembolagetOhhhh! Jag inser att jag inte ens har koll pĂ„ Ă„rets Blossa-smak![]()
Ohhhh! Jag inser att jag inte ens har koll pÄ Ärets Blossa-smak![]()