Ohhhh! Its beginning to look a lot like Christmas *sjunger högt och falskt*Lagt upp Ärets upplaga av Secret Santa, sÄ nu Àr julen officiellt startad för mig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ohhhh! Its beginning to look a lot like Christmas *sjunger högt och falskt*Lagt upp Ärets upplaga av Secret Santa, sÄ nu Àr julen officiellt startad för mig.![]()
Jag tÀnkte ocksÄ gÄ pÄ loppis en dag och kika pÄ just julstjÀrna och julgransljus faktiskt, tack för pÄminnelsen! Hinner nog inte i morgon men fredag kanske.Mamma och jag var pÄ loppisar idag (nej jag skulle inte ha nÄgot) - med julsaker framplockat...
OcksÄ jag: ohhhh kolla bara 5 kr, bara 10 kr, plock plock plock - Oj hoppsan, det blev visst strax över 100 kr i kassan. Bara julsaker![]()
Ă h jag ĂLSKAR det trĂ€det, bodde pĂ„ TrollebergsvĂ€gen förut!Och nu pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n kvĂ€llsskiftet sĂ„ Ă€r mitt trĂ€d pĂ„ TrollebergsvĂ€gen tĂ€nt Ă€ntligenJĂ€ttestort mitt i cykel o gĂ„ngbanan med massa.stora lampor lyser det över hela gatan
![]()
Vi ska pÄ loppis pÄ lördagMamma och jag var pÄ loppisar idag (nej jag skulle inte ha nÄgot) - med julsaker framplockat...
OcksÄ jag: ohhhh kolla bara 5 kr, bara 10 kr, plock plock plock - Oj hoppsan, det blev visst strax över 100 kr i kassan. Bara julsaker![]()
Borde man inte kunna fĂ„ bild?Ă h jag ĂLSKAR det trĂ€det, bodde pĂ„ TrollebergsvĂ€gen förut!
Ladda plÄnboken!Vi ska pÄ loppis pÄ lördag![]()
Borde man inte kunna fÄ bild?
Det Àr givetvis ok att inte gilla Jussi men att dissa den sÄ hÀr... nÀ. Jussi Björling var en av vÀrldens frÀmsta tenorer som fortfarande beundras inom operakretsar.
Det Àr lÄgt, vÀldigt lÄgt (och dessutom extremt okunnigt) att kalla den trÄkig.
Det ser jag fram emot!Jag fÄr försöka fixa nÀsta gÄng jag cyklar till jobbet i mörker![]()
HushÄllsassistent? Andra tillbehör till bakning, brödkorg, vÄg etc? Roliga, lite dyrare fröer till odlingen? NÄgot verktyg till meckandet han saknar, eller en pannlampa/magnetarmband som kan hÄlla skruvar och sÄnt?Tips pÄ vad jag kan ge min man i julklapp?
Har frÄgat honom, men han har inte kommit pÄ nÄgot Ànnu. Men tÀnkte Àven om han kommer pÄ nÄgot kan jag ju ge nÄgot mer ocksÄ om jag kan komma pÄ nÄt bra.
Han Àr ingenjör, meckar med bilen och sÄnt, vi fick precis en bÀbis och Àr hemma 100% bÄda just nu. Han gillar matlagning, att baka surdegsbröd och att odla bÄde Àtbart och blommor.
Smycken och parfym gÄr bort. Böcker kÀnns inte som nÄt han har ro att lÀsa.
Tidigare har han fÄtt presentkort pÄ massage, strumpor och kalsonger frÄn Svensk Husman (Àlskar kanelbullar och semlor) och en kurs i surdegsbakning (som dock inte blivit av Ànnu). Han dricker kaffe, men Àr ingen finsmakare dÀr. Han Àter inte choklad (eller jo, vit).
Om jag kunnat hitta nÄn konstig alkoholfri öl han inte druckit förr hade det varit kul.