HĂ€mtat ut och slagit in det sista paketet, nu Ă€r jag redo för julklappsutdelning. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt. DÀr har jag aldrig varit.Dom Àr köpta pÄ GekÄs.
Typiskt. DĂ€r har jag aldrig varit.
Den ska blÄsa hela tiden annars orkar den inte stÄ uppVisa bifogad fil 177771
Nu Àr lilla tomten uppe pÄ balkongen ocksÄ.. Kan sÀga att folk tittar men meningen med julen Àr vÀl att sprida glÀdje sÄ..
FÄr dock se hur lÄngvarig den blir. Tycker manualen Àr kass och den lilla flÀkten slutar liksom inte blÄsa upp sÄ den lÄter lite.. men vet inte om den SKA sluta? FramgÄr liksom inte. GÄr ju inte att dra ut sladden bara för dÄ funkar ju inte leden.
SÄ i Är blir det bara jag och hundarna pÄ julafton. Eventuellt kommer mina förÀldrar och följer med ut pÄ en promenad med mig och hundarna. Men det Àr inte heller samma sak.
Ja men dÄ sÄ, skönt att veta att inget Àr felDen ska blÄsa hela tiden annars orkar den inte stÄ upp
Tusen tack!
Visst Ă€r det BLĂĂĂ!Vi har plusgrader och grönt grĂ€s. BLĂĂĂĂ.
Min julstÀmning Àr borta, men vi har bakat pepparkakor och ett hus och druckit glögg iallafall.
Jag firar alltid nyÄr sjÀlv och det tycker mÄnga verkar trÄkigt men för mig Àr det ingen stor sak.Jag har firat julafton sjÀlv med hunden flera gÄnger nu och det lÀr bli sÄ i Är med. Jag förstÄr att det kÀnns konstigt men det gÄr att göra det jÀttemysigt.Vi brukar gÄ en svÀng och njuta av tystnaden, jag gör lite julmat av de fÄ rÀtter jag tycker om, vovve fÄr smaka nÄn köttbulle och sÄ slöar vi bara och ser pÄ jul-TV inklusive Kalle.
För mig Àr det dock helt sjÀlvvalt att ha det sÄhÀr. Det funkar inte med allt stim och stoj som det blir med min surriga familj och alla syskonbarn, ibland syskons svÀrförÀldrar ocksÄ. Jag blir sÄ överstimulerad att jag Àr en grÄtande zombie i flera dar efterÄt. Dessutom tycker familjen att julen Àr till för barnen, och jag Àr barnfri sÄ jag kÀnner att jag inte riktigt hör hemma. DÄ firar jag hellre pÄ mina egna villkor.
à h, det lÀtt gottSÄg just att mitt favortbageri och café tillverkar saffransmjukglass!
Jag ska dit i helgen och Àta glass och kÀnna julstÀmning.
Oj, mitt inlÀgg blev visst lite dystert i den hÀrliga julstÀmningen. Jag blev visst Grinchen mÀrkte jag nÀr jag jÀmför med allt annat. FörlÄt
Till lite roligare Àmnen sÄ ska jag utföra mer experimentell bakning till veckan.Jag vill ha nÄt bakverk med saffran till lucia men utan allt meck som det innebÀr att fixa glutenfri deg. Efter lite sökande efter recept hittade jag ett som i stort sett Àr kÀrleksmums fast med saffran istÀllet för choklad, och det lÀt sÄ intressant som koncept att jag mÄste testa.