Skulle det vara ont om stallplatser i Skåne?Det är inte Skåne det här - stallplatser är det inte ont om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det vara ont om stallplatser i Skåne?Det är inte Skåne det här - stallplatser är det inte ont om.
I ditt nya område finns det gott om stall och hästmänniskor. Hör av dig om du vill att jag frågar runt.Nu fattas bara en stallplats. Trodde att det skulle bli lättast!
Så mysigt det ser ut! Grattis!!
Grattis til huset!
I ditt nya område finns det gott om stall och hästmänniskor. Hör av dig om du vill att jag frågar runt.
Men så sött, varmt grattis!
Hurra för det!Sådärja, då har jag köpt ett stort ljusblått hus på landet!
Så otroligt fint!!!! Är där fruktträd i trädgården? Himmel, jag kunde bo där, lätt!
Så otroligt fint!!!! Är där fruktträd i trädgården? Himmel, jag kunde bo där, lätt!![]()
Vill du ha röda vinbär så är du välkommen att hämta här,mina buskar är JÄTTE stora o behöver delas.Det är två fruktträd, men mäklaren visste inte vilken sort. Och till våren ska jag plantera hallon, krusbär, röda vinbär och rabarber!
Och massor av jordgubbar!
Vill du ha röda vinbär så är du välkommen att hämta här,mina buskar är JÄTTE stora o behöver delas.
Rabarber planta kan jag också bidra med.
Du har en riktigt bra plantskola någon kilometer bort. Farligt.
Du har en riktigt bra plantskola någon kilometer bort. Farligt.