Bukefalos 28 år!

Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

Sv: Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

Härligt!!!!:love:
Fin häst..synd att det inte fanns fler bilder.
Men vi alla hoppas på att våra hästar ska bli gamla och välbehållna:)
Härligt att en häst kompis hänger med så länge, tiden går ju så fort!
 
Sv: Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

han är inte sveriges äldsta ridhäst . Mozart heter en häst på hofors ridsällskap han är 38 år och är ute på foder på skogsturer tar han lite då och då .

VA?! Lever Mozart fortfarande? Våra grannar där uppe brukade hyra honom på somrarna tror jag. Kul att han fortfarande är fit for fight!:D
 
Sv: Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

mm det gör han han står på ridskolan i privat stallet gamla stallchefen är fodervärd på han:)
 
Sv: Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

mm det gör han han står på ridskolan i privat stallet gamla stallchefen är fode


Hört nu att mozart har fått somnat in men var sitt vanliga jag fortfarande det var 1 vecka sne ungefär:crazy::cry:
 
Sv: Clipper - Sveriges äldsta ridhäst?

Undra varför inte ridskolehästar lever så länge :crazy: Jag tycker synd om ridskolehästar som aldrig får stå ifred. Tacka vet jag Fors gård :love:

Ja...jätte konstigt..man kan undra hur det kommer sig att min ridklubb har en som är 23 år o är piggare än någonsin. Visserligen har vi dragit ner på hans timmar...men han mår super. Vi har haft många hästar över 20 år....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
5 134
Senast: warg
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min skrivlust går i vågor, och lagom till att jag nu började känna att ebb håller på att vända till flod när det gäller min skrivklåda...
Svar
6
· Visningar
2 881
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
712
  • Artikel
Hästnyheter (NT) Malin Baryard-Johnsson rycker in för att rädda Sverige kvar i superligan. -Det ska bli jättespännande, säger hon inför avgörandet...
Svar
0
· Visningar
859
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp