Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma på McDonalds. Löken på t.ex. Big Mac är s.k. torrlök som läggs i blöt.
Som sagt ... det finns en orsak att jag inte ater pa "fast food" stallen.
McDonalds har färsk lök på andra burgare men inte på alla. Den färska är i typ ringar. Men all lök som är hackad är torrlök.
Never mind exact vilka burgare som har vad pa McDonalds ... de ar alla tamligen ackliga i min opinion.![]()
Sant men det ska inte vara exakt 16 bitar. Man slänger på ett gäng i farten bara.Det är samma på McDonalds. Löken på t.ex. Big Mac är s.k. torrlök som läggs i blöt.
Det är torrlök på hamburgare, cheeseburgare och Big mac (plus någon ev kampanjburgare). Den färska löken är hackad. Dock i ganska stora bitar.McDonalds har färsk lök på andra burgare men inte på alla. Den färska är i typ ringar. Men all lök som är hackad är torrlök.
Ja!Funderar om det var Clock de hade på Nyköping bro när jag var liten? De hade något animatroniskt hamburgerband som skrämde skiten ur mig minns jag.
Var det verkligen Nyköpingsbro? Eller ett annat ställe utmed E4? Jag minns det så, men kan absolut minnas fel.
Var det verkligen Nyköpingsbro? Eller ett annat ställe utmed E4? Jag minns det så, men kan absolut minnas fel.
Jag körde där tämligen ofta under en period på 90-talet, så minnena är inte knivskarpa längreJa, Clock var med från början som jag minns det, Bodde i Bergshammar så bron var en riktig grej, som besöktes ofta. Konkurrerade ut gamla Shellmacken som låg inne i samhället.
Det var skickligt med tanke på att Nils ericssonsterminalen byggdes i mitten på 90talet. Invigdes 1996Ja åt där ibland, den låg på Nils Ericsson terminalen i Göteborg i mitten på 80 talet.