Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd
han är e.grange flynn sparrow och u. Gräns Rebecca (helsyster till gräns ruben)
han är e.grange flynn sparrow och u. Gräns Rebecca (helsyster till gräns ruben)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De gör ju inte alltid så. Man ser på deras ögon att det är underbart roligt att "vara rädd".
Hihi precis sådär gör min också! Idag var han "rädd" för allt som över huvudtaget rörde sig bara för att få en chans att skutta ifatt stoet 100 m längre fram![]()
*fniss* Nä, jag var tvungen att svänga åt andra hållet för att han skulle lugna ner sig. Han passar väl på nu, blir valack nästa vecka. (men det vet han inte om)
Det blir lite grann. Men har man en hingst som betäcker många ston så kan han ju "betala sig själv". Nu är det ju inte så många connemaror som gör det men ändå.
Det är jättekul att du satsade på honom. Var rädd om doserna nu. Ska du göra någon utlandsannonsering?
Mjo Graffe lär ju inte betala sig själv...
Ja vill ju göra det, men frågan är VART jag ska göra den ?
Kanske kan du maila till avelsförbunden i de olika länderna? Eller skriver du ihop ett mail och skickar till de som har mailadress på sina hemsidor. Då sprids det kanske. Kolla om de har typ CN i andra länder så kanske de kan skriva till de.
Visst är det bra med snälla föräldrar?Borde va en mänsklig rättighet.
Åh, en expert i ämnet alltså! Släpp inte in honom här på buke bara, han kommer att bli nerlusad av frågor.![]()
Vad har du för planer för honom sen då? Tur att han inte vet i alla fall.
*Knapplån*
Puttar lite och passar på att fråga vilka utställningar som folk har tänkt sig i sommar. Jag tror nog att både Cinna och Peia visas i Örebro 2 juni, om nu proppen kunde komma upp snart
Sen blir Riks för båda två i augusti då.
Säkert några som ska till Riks men Örebro då?
Hade gärna åkt till Vätö 6 juni, nosis familj har stuga där, men det passar inte lika bra som 2 juni rent resemässigt för mig.