Connemaraavel ----- diskussionstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd

Det stämmer ju med gräsbanan iaf. Fin anläggning är det så jag är nöjd. Förutom att det går på gräs då. Vill ju hitta en annan hopptävling på gräs innan det men det var sannerligen inte lätt. När jag var liten gick nästan varannan tävling på gräs, nu finns det nästan inga alls på vettigt avstånd.
Det närmaste är Köping och det är ungefär 14 mil. Rätt trist att köra för en vanlig regional tävling när man dagen innan har regional knappt 6 mil bort :crazy:

Jag tror inte att det var någon exakt plats utmärkt i proppen förra året heller :confused: Eller så minns jag helt fel ;)

Finns de så lite tävlingar på gräs?

Jepp, åtminstone i Östergötland, Södermanland, Örebro och Västmanland. Jag kör inte hur långt som helst för en regional hoppning, eller i värsta fall en sketen lokal ;)
Hon har ju gått banhoppning och terrängprov på gräs nu i år men där är ju hindren så pluttiga. Vore ju bra att få köra några omhoppningssvängar på gräs innan.

Ojoj nu har jag pratat med "hingstfodervärden" :eek:

Det blir inte resa denna vecka för det är full men det gör inget. Vill nog bada henne först ändå... Så hon är snygg när hon kommer iaf.

Och så vet fodervärden vilket sto det är :rofl: Svårt att vara anonym här i krokarna :angel:

Jag kommer gå ner i vikt under detta året.

Är nervös NU för att köra dit henne (inte körandet i sig). Och sen kommer jag bita på naglarna när hon är där. Och när jag ska hämta henne. Och sen fram till alla kontroller.

För att inte tala om när det är dags sedan.

:eek: :crazy: :eek:

Efterspm tråden om hingstval blivit kidnappad och kapad ett flertal gånger tycker jag det är på sin plats med en tråd för övriga diskussioner.

som domare o färg
div böcker
championat

mm.

Hoppas att vi kan skriva här istället så den andra tråden handlar om just hingstval.

Jag skulle betäcka med Spinway Corona. haft 2 st efter honom.. underbara individer! synd att han e val nummera..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: Sharpless
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 805
Senast: Shpongle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 494
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka