@Fiorano
Ja du har rätt
Provridningen av den andra hästen igår gick superbra(förutom att piloten hade lite svårt att sålla bland alla 5 gångarterna, jag tror vi körde typ alla samtidigt där ett tag
). Dessutom kändes det jättebra med den familjen! Det är ju fördelen när man byter häst att man även får komma och se det blivande hemmet till skillnad mot när man säljer rakt av och man oftast bara får hem köparna på provridning.
Känns som att zimba skulle passa dom som handen i handsken
ett riktigt aktivt och roligt hem med stora hagar och hur mycket kärlek som helst! Känner mig väldigt trygg med att sälja till dom
så nu gäller det att hålla alla tummar att dom även gillar Zimba när dom kommer hit på torsdag. Men han brukar charma dom flesta 
Så snart kanske jag inte är mara-ägare längre, känns lite konstigt efter 10 år faktiskt
Ja du har rätt
Provridningen av den andra hästen igår gick superbra(förutom att piloten hade lite svårt att sålla bland alla 5 gångarterna, jag tror vi körde typ alla samtidigt där ett tag
Känns som att zimba skulle passa dom som handen i handsken
Så snart kanske jag inte är mara-ägare längre, känns lite konstigt efter 10 år faktiskt