"Cool" utrustning

Sv: "Cool" utrustning

hehe never ;-P älskar det,. dessvärre gjordes det när vi hade allt i svart-silver och kastanjebrun-mässing/guld.. men nu har jag ju köpt en svart-guldig spansk sadel så måste knåpa ihop något liknande i svart-guld.

Sv: "Cool" utrustning

Sambon har nu fått en egen häst, en svart, så den passar ju i det mesta :D

Här är min sambos favoritfleecetäcke...

wpid-imag1050.jpg

Camouflagetyg... haha -manligt.
Det var snyggt, och smart! Kan ju såklart sy eget! Jag tror camouflage kan uppskattas.

Den paden var frän!

Det andra var liiite för färgstarkt, särskilt för sambon. Rosa och limegrönt är inte riktigt hans grej. Han gillar svart :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 451
Senast: Capybara
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 272
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka