Sv: Cortado

Hingsten är godkänd i Holstein och Danmark men det är inte löst licens på honom i år. Och han finns inte med i de danska ägarnas hingstkatalog för i år.

det var pga att han skulle stå i sverige :) Han finns hos SoS,ska tävlas i år men ochså vara tillgängli för avel,tror dock inte att han ska stå på EU station.

Schoe and sho..... går ju inte att stava till.Hörde från mina danska vänner att han står hos volstrup,kostar 3000+2000dkr eller 670 euro

"KL"

Puttar upp och frågar om någon såg denna hingst i Falsterbo? Undrar hur han såg ut på tävlingsbanan?

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
500
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 412
Senast: Rosett
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka