Crazy cat lady?

Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga och jag kommer nog alltid hellre dela säng med dem än med någon man.

Det är ett privilegium när de väljer att vara med mig. Och det gör de ofta.
 

Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga och jag kommer nog alltid hellre dela säng med dem än med någon man.

Det är ett privilegium när de väljer att vara med mig. Och det gör de ofta.

Med Simpsons som ända referens undrar jag ju då om du kastar katter mot otrevliga/elaka personer. Om inte så är du nog bara en Cat Lady och inte en Crazy Cat Lady :up:;)😁
 
Jag ligger här i sängen, med två katter som sällskap. Jag undrar lite om jag blivit en crazy cat lady. Mina katter är så himla mysiga och jag kommer nog alltid hellre dela säng med dem än med någon man.

Det är ett privilegium när de väljer att vara med mig. Och det gör de ofta.
Nej, du är ingen crazy cat lady du har alldeles för få katter för det. :laugh: Du har bara blivit en kattälskande människa! :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Det är en utmaning för mig att komma upp ur sängen. Jag har ett larm som ringer klockan 8 men den skiter jag i. Ofta hinner klockan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 002
Senast: Wille
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 666
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Jag har haft boendestöd här idag så nu har jag lagat mat igen och diskat. Boendestöd dammsög. Så himla skönt att få sånt gjort. Jag...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp