Dagens I-landsproblem

Widerberg

Trådstartare
:angel:
På Eurohorse köpte jag Catagoskydd tänkta att ha som tävlingsskydd
men som det ser ut just nu så verkar jag aldrig komma iväg på nån tävling.
Såå, ska man lägga de gamla och småtrasiga BR-skydden på hyllan
och använda Catagosarna till hemmaridning istället? :D

Sv: Dagens I-landsproblem

du kan väl byta lite då och då..ta catagosarna om du vill känna dig "lite extra fin";)
så får du använda dom men det blir inte bara slit & släng skydd..

ha dem då du ska på träningar... en idè bara..

Om du ska ut och klaffsa i skogen etc. kan du ju lika gärna använda dina BR sålänge som de är hela. Annars kan du ju ta dina nya. :)

Dom skydden är jättebra, Dom håller för allt. Ha dom på träning och köp ett till par sen när du väl kommer ut på tävling, likadana Hampa på Börjes kostar ingenting! :D

Annars kan du väl variera?

Jag resonerade som du... men med tanke på min skicklighet använder jag alla tävlingssaker hemma... och när vi åker till veterinären *ler*.
Iofs så är det ju kul med nya saker, men inte när de aldrig används. Och skydd kommer det så många nya man vill ha hela tiden. Jag hinner iaf inte slita upp mina innan jag köper nya.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 999
Senast: lirco11
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 040
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 687
Senast: Ajda
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka