Dagens nagellack!

Då kör vi hand nummer två. Blev relativt nöjd med den första efter mycket om och men, men orkade inte med båda igår
09E16B9B-D792-4A08-8FEC-D690945DFEE2.jpeg
 
Mina jävla naglar höll inte denna gången hemmet 😞 Ska försöka göra om dem nu men jag vet fan inte om jag orkar hålla på när de ramlar av efter så kort tid hela tiden 😞
 
Då har tre lossnat och en hänger på trekvart och gör ont 😭 Köpte speciellt bonderbaslack så gissar att det är det som inte funkar. Vill inte veta hur mycket pengar och tid jag har lagt på naglarna vid det här laget 😞
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 047
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp