Dagens nagellack!

Jag fick hem nytt baslack idag som jag hoppas kommer att funka med polygelen för det jag brukar använda är snart slut och verkar inte säljas längre. Köpte också tippar men de passade inte alls mina naglar :down: De kanske passar om jag lyckas låta naglarna växa ut lite. De är så fruktansvärt nedbitna nu för jag har inte orkat göra något med dem på veckor. Vill fixa dem men det tar så mycket tid och energi
 
Polygelnaglarna blev inte fina, bara en 😬. Så dåligt att jag inte postar bild.

Vad använder ni för gellack man kan härda i uv-lampa? Vanliga lack blir det hack i efter bara någon dag. Sugen på fransk manikyr på mina egna naglar!
 
Polygelnaglarna blev inte fina, bara en 😬. Så dåligt att jag inte postar bild.

Vad använder ni för gellack man kan härda i uv-lampa? Vanliga lack blir det hack i efter bara någon dag. Sugen på fransk manikyr på mina egna naglar!
Trist!

Jag kör på billiga från aliexpress. Ur sugar har jag för mig att de heter
 
Jag håller på att fixa naglarna nu och det är lika ångestframkallande varje gång för det tar sådan tid och blir så dåligt 😫 Kör på glasfibergel med nya baslacket denna gången
 
Efter ett några timmars jobb är jag äntligen nästan nöjd. Blev samma temperaturlack denna gången också
B92B281C-3242-4DCA-B896-1ADE49AFC11C.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 047
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp