Dagens nagellack!

Mina gelnaglar sitter fortfarande. Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel när jag gör själv :arghh: Hon bara slabbade på lite på måfå kändes det som och ändå sitter de som berget medans jag preppar minutiöst och skiten lossnar nästan direkt utom vissa som sitter kvar tills jag får fila bort dem trots samma behandling på alla naglarna.

Jaja. Nytt lack idag iallafall. Det blev alldeles för mörkt, men ganska coolt ändå
IMG_9709.jpeg
 
PXL_20231112_183500110.MP~2.jpg

Är så glad över att ha lite naglar att måla på just nu (detta är helt klart riktigt långt för mig! :p)

Detta är mitt senaste köp, svårt att fånga färgen bra, men det är en trevlig (men kanske lite mer neutralt än vad jag tänkt mig) vardagsfärg. Men jag förstår att man kan vilja handla för 800, jag skulle helt klart vilja testa lite fler färger!
 
Visa bifogad fil 131876
Är så glad över att ha lite naglar att måla på just nu (detta är helt klart riktigt långt för mig! :p)

Detta är mitt senaste köp, svårt att fånga färgen bra, men det är en trevlig (men kanske lite mer neutralt än vad jag tänkt mig) vardagsfärg. Men jag förstår att man kan vilja handla för 800, jag skulle helt klart vilja testa lite fler färger!
Vilken fin form du har på dina naglar! Gillar lacket också :up:

Jag sträckte mig så långt som att säga att jag inte ska köpa några fler lack på hela nästa år, så låt oss hoppas att jag gillar dem så mycket IRL som på bild :angel:
 
1000009851.jpg

Inte riktigt lika snygga längre, nu börjar färgen flagna, men såhär snygga var naglarna till nyår! 🎆🎇

Blir extremt sugen på att beställa fler klistermärken i annat än julmotiv, detta var ju mycket enklare att få snyggt än genom att bara måla! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 025
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 947
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp