Dagens nagellack!

Alla mina naglar utom två har rasat av. Jag fattar inte vad jag gör för fel och varför vissa naglar lossnar och andra inte trots att jag gör alla likadant
 
Insett att det inte är nån idé att helmåla naglarna när jag jobbar.. trist!
20231026_064118.jpg
 
Nu har jag bokat tid för nagelförlängning på måndag. Jag kan inte ge fan i naglarna och de är så förstörda att det kommer att ta evigheter för dem att växa ut så jag måste ha någon form av skydd på dem för att låta dem vara. Tur att de bara tar 350kr här i stan. Jag funderar på om mina sköldkörtelproblem kan stå för de sista misslyckade hemmaförsöken, för innan dess satt det ju som berget i 2-3 omgångar
 
PXL_20231105_212942123.MP~2.jpg

I väntan på att hitta den perfekta, skinande rosa färgen så fick dottern bestämma färgtema idag. Hon har matchande hon också 🌈

Sabbade allt med att gegga på ett halvtorrt topplack dock, så nu har jag beställt ett nytt och råkade såklart få med i alla fall en variant på skinande rosa också :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 025
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 947
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp