Dagens rond

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart och tydligt besked eller nåt på ronden... inte...

Stora diskussioner om vad som ska göra med mig och när, förs.

Grejer måste beställas.

Så vi får avvakta, avvakta, avvakta...

Eko... eko... eko...
 

nu bad jag om kaffe m mjölk... går det bra med utan mjölk. För om det blir op idag, så ska du vara fastande men får dricka klar dryck intill 2 timmar före operation...

Hur ska de ha det... vet de vad de ska göra redan, är det operation på gång... varför säger de en sak till mig och en sak till varandra i så fall?
 
nu bad jag om kaffe m mjölk... går det bra med utan mjölk. För om det blir op idag, så ska du vara fastande men får dricka klar dryck intill 2 timmar före operation...

Hur ska de ha det... vet de vad de ska göra redan, är det operation på gång... varför säger de en sak till mig och en sak till varandra i så fall?
Det lilla ordet OM betyder kanske
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Arbetsförmedlingens kvarn mal. De säger att jag kan få anpassningar på jobb på si och så sätt, men inget är klart än. Efter några...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Imorgon är det suicid preventiva dagen. Som är en dag för att typ hedra som som har dött av själv mord och för stöd för dom som har för...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 661
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 8.40 var jag på plats. Men tid får bara räknas från klockan 9.... Det kom ut en snubbe genom en dörr, nu blir det film i...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp