Dagens Tarot... TVIVLARE BÖR SCROLLA VIDARE - då det inte är av intresse för dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.
46482243_10156220280552620_7572097471074009088_n.jpg


På pricken, det går alldeles för sakta att återfå energi och ork. Men hjärnan går på högvarv, så det är svårt att koppla av när man väl är hemma. Känslan är att det vore fantastiskt att få ny "fart" med jobb, där man känner sig användbar också och inte bara ett nummer på papperet... som kostar pengar. Jag har i alla fall ganska mkt studieår, arbetslivsrfarenhet och livserfarenhet över huvud taget. Jag kanske borde passa på att prata med min platsförmedlare på arbetsförmedlingen...


8 i pentakler (mynt)

Övning ger färdighet, fortsätt lägga manken till i dina studier, ditt jobb, din träning eller vad du har för mål just nu. Du önskar säkert att det ska gå fortare, men det tar den tid det tar. Du är på rätt väg och trägen vinner.

Döden

En förändring är på plats. Våga släppa det gamla bakom dig och välkomna det nya i ditt liv. Använd din fantasi och dina drömmar och se nya möjligheter.

Ess i stavar

Energin börjar komma tillbaka och det är dags att göra något av den, så att den fortsätter stärka dig på sikt.

Knight i stavar

Ta tag i livet och sikta mot den plats du vill vara på. Det är absolut inga fel att ha ambitioner i livet. Var den modige föregångare som vågar ta lite risker.

4 i stavar

Glöm inte att ingenting kommer gratis här i livet. Så var stolt över vad du har åstadkommit när du når en ny milstolpe.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp