Dagens todo...

Bör man inte få fakturor att betala, innan man får dylika brev. Detta brev är utställt 230130 jag fick det idag.....
Inga e-fakturor, autogiro fakturor, kivrafakturor, fakturor i postbox senaste veckorna från Region Örebro Län, gällande färdtjänst....
Jag har efter många år tagit mig ifrån inkasso och kronofogde och har inte tänkt att hamna där igen!!!
Jag har skickat mejl till faktura avdelningen, för att få en förklaring. Nu kommer jag inte kunna åka färdtjänst före den 18'e om jag inte får en jäkligt bra förklaring och URSÄKT. jag bifogade de enda fakturor jag fått från Region Örebro län senaste månaden gällande vård, hjälpmedelshyra och inkontinens hjälpmedel, samt den ena är betald och den andra ska betalas den 15, men betalas den 18.

betalning färdtjänst.jpg
 

Ska mejla färdtjänst och beställningscentralen om min stora RULLSTOL (INTE elmoped som kan framföras i högre hastighet än 15 km/h som maxhastighet) också, som jag åkt med via färdtjänst i fem år (oj... jag ska enligt kommunens/regionens regler ha en ny stor elrullstol efter fem år) ... Så jag kan använda färdtjänst igen också...

elrullstol.jpg



Innan jag går igenom alla mejllådor af akassa Kivra och gud fader vet allt.... För att se vad för papper jag nu ska skicka in....
Och så söka några jobb förstås....
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter fyra mejl och två samtal med fakturaavdelningen för färdtjänst, ska jag nu få kopia på den faktura som "de har skickat, via...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp