Dagmatte/hundvakt

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Chieko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 061
C

Chieko

Jag och min sambo funderar på att skaffa hund. Eftersom vi inte haft någon tidigare skulle vi vilja testa hur det är, alltså vara dagmatte eller hundvakt en vecka/helger eller liknande. Hans mamma har en bichon havanais som vi naturligtvis får passa ibland men vi vill ha en större ras så därför vill vi testa med en sådan.

Någon som vet var det är bäst att annonsera? Var skulle ni hundägare leta om ni ville ha hundvakt eller dagmatte?

Kan lägga till att vi bor i Mölndal utanför Göteborg om det är någon här som nappar ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 486
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 655
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka