Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är med all säkerhet en bra kamera men det är mycket bättre att köpa en Canon eller en Nikon, objektiven är det viktigaste och det finns många fler och bättre att välja på till Canon och Nikon och särskilt om du sedan vill köpa ett riktigt bra sådant begagnat är Canon helt klart bäst följt av Nikon.Hallå där alla "Kameraproffs" eller duktiga fotografer
Nu vill jag ha era omdömen utav denna:
Ricoh-Pentax K-S1 + 18-55/3,5-5,6
Kan det vara ett bra köp, eller rekommenderar ni någon annan likvärdig i samma prisklass?![]()
D3200 är en jättebra instegsmodell, jag hade 3100 fram till för några månader sen och var jättenöjd, och den är väl steget under om jag inte minns fel. Om du väljer den, se till att du köper någonstans där du får 18-105-objektivet med istället för 18-55, det är ett riktigt trevligt objektiv som jag fortfarande använder rätt mycket!Om DU skulle ge mig ett tips på kamera med objektiv för runt 4000kr, vilken kamera skulle du tipsa mig om då?![]()
Nikon D3200 + 18-105mm kanske? Det tror jag skulle passa dig bra och då har du kamera och objektiv som ger bilder i proffsklass, dvs. om fotografen är tillräckligt duktigOm DU skulle ge mig ett tips på kamera med objektiv för runt 4000kr, vilken kamera skulle du tipsa mig om då?![]()