Dagsljusterapi

Var på min första behandlig i morse. Svårt säga om det kommer göra någon skillnad på min höst/vinter-trötthet efter en gång, men de var iallafall väldigt avkopplande.
Haft väldigt jobbig helg både fysiskt och mentalt. Bråkat med en viss person, så som jag gör när jag är ur balans. Sov hela söndagen, men det var nog mest pga fysisk utmattning.
Känns lite bättre idag.
På pluskontot är att jag börjat måla med akryl. Känns spännande och väldigt befriande. Köpte bara grundfärgerna till att börja med men tänkte nog komplementera med bla grönt (var sjukt svårt blanda till en klargrön färg märkte jag :p)
Tavlan är långt i från klar, så bara snälla kommentarer tack ;):laugh:
Har tecknat mycket i yngre år, provade på olja och akvarell i högstadiet, men det här är första gången jag arbetar med akrylfärg.
 

Bifogade filer

  • IMG_8033.jpg
    IMG_8033.jpg
    350,3 KB · Visningar: 52

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 413
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 275
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp