B
B-T
Sv: Dagstorp 31 Maj

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan glädja alla som tror att det är slut med fälttävlan i Sverige (enl tidigare tråd pga stort bortfall av starter från ett visst stall) att det kommer 6 hästar från ovan nämda stall till Dagstorp Så nu får det f-mej va fint väder![]()
Kan glädja alla som tror att det är slut med fälttävlan i Sverige (enl tidigare tråd pga stort bortfall av starter från ett visst stall) att det kommer 6 hästar från ovan nämda stall till Dagstorp Så nu får det f-mej va fint väder![]()
...sist den var med var på SM -06... vad jag minns bringade den både sol o lite annan glädje!![]()
Det blir säkert sol, jag & regnbyxorna ska ju inte med.
Istället ska jag spendera helgen inomhus, söndagen på förbundets stämma. Enligt TV4 ska det bli 25 grader här uppe på söndag. Kul. Verkligen.
![]()
Elaka Lena tyckte jag skulle ha de otäcka regnbyxorna på mig heeeela tiden.![]()
Ursprungligen postat av Novali01
Lena är en smart tjej....har jag alltid hävdat!
Men Hallå!!!
Var är resultaten??? Hemsidan är helt blank på den raden, finns inte ens en startlista![]()
Startlistan försvann nog när de upptckte att den saknade domarpauser.Men Hallå!!!
Var är resultaten??? Hemsidan är helt blank på den raden, finns inte ens en startlista![]()
Stilfälttävlan är ju lite speciellt, vi hade fullt pådrag i domarkuren härom veckan....
Men trots? manuellt system hade vi det preliminära komplett anslaget 3 min efter sista i mål![]()
Va fintspeciellt den "vite missilen"
![]()
ja nu vet jag ju inte om de sista kommit i mål än......eftersom när vi åkte 17.30 så hade bara lätt klass i princip börjat
Första gången som man kännt att man nästan somnat på en fälttävlan
Synd om både tävlande och arrangör. Annars en jättefin tävlingsplats och trevligt folk. Synd när det blir en sån segdragen historia.
Vill se resultaten nuuuu eftersom man inte kunde se live......