Dåliga serier du ångrar att du sett

Pretty little liars såg jag 5 säsonger av bara för att jag ville se vem som var mastermind, men det ändrades ju hela fucking tiden!:arghh: Och huvudtjejerna är ju så förbannat tröga så man blir mörkrädd!
Haha, så jag gjorde rätt som gav upp efter drygt halva säsong ett alltså?
 
Serie och serie, men dom där twilight filmerna suger hårig röv. Läste böckerna och tyckte dom sög. Tänkte ge filmerna en chans för alla så att dom var sååååå bra (Det så dom förvisso om böckerna med ). Sämsta skit jag sett. Sålde filmerna omgående efter att jag tittat på dom. Samma med Avatar. Vilken skit
 
Jag ångrar att jag sett alla säsonger av 24. Så tråkig efter första säsongen.

Det tycker jag annars är mitt största problem att jag måste se alla säsonger när jag sett en.
Serier jag avbrutit mitt i säsong och inte orkat se allt: Game of thrones, House of cards, Hart of Dixie.
 
Åh, jag bara älskar OITNB! Håller med dig helt om huvudpersonen, men hon kommer att få bita i gräset. Kommer inte ihåg om det är säsong 4 eller 5 som den trillar tillbaka och blir mycket bättre igen. Har precis sett klart på säsong 5, och fram till sista avsnittet så var den jättebra. Säsong 6 beror dock helt på vilken riktning dem väljer för att jag ska göra tummen upp.

Jag vetifan.. tyckte inte den blev så himla jättebra. Senaste säsongen kändes ganska utdragen, en hel säsong om typ två dygn? Lite extremt med vissa saker där också som kändes sådär verklighetstrogna.. men men. Jag lär väl ge det början på nästa säsong med o se vilket håll det går, precis som du skriver.

Kom på att New girl avskyr jag (stereotypernas julafton!!). Gamla kvinnofängelset som jag såg för det var det enda som gick på tv när jag kom hem efter att ha jobbat sent (boooring). Lost, fast jag gav upp typ tidigast av alla när jag insåg att det här kommer de aldrig få ihop. House, som jag älskade i början men sen blev den en upprepning av sig själv (inte sett sista säsongerna). Pretty little liars fixade jag bara några avsnitt av så antingen har jag missat nåt eller är den bara inte så bra..
 
Har inte sett en enda serie av de ni nämner utom en litegrann. Men en sak som är märklig är denna serie jag inte kommer på namnet på men den är verkligen jättedåligt. Sett något avsnitt och förundrats att den öht går på tv. Handlar om en familj som verkar avsky varandra. Med en pappa som säljer skor och mamman som bara är hemma och har rött fluffigt hår. Heter nånting med Love and marriage.

Våra värsta år heter den på svenska.
 
Sällar mig till skaran när det gäller Pretty little liars, höll ju på att spränga något blodkärl varje gång över hur dumma, tröga och oförsiktiga huvudkaraktärerna ofta var.
Den kom dock på någon dag och tid så att det passade bra in med slötittande, typ helgfrukostar eller något. Såg aldrig klart, så är det någon som vill avslöja hur det slutade så tackar jag och tar emot :D

Någon nämnde arrested development, där håller jag bara lite med, och då gäller det den nya säsongen.
De gamla var ju kul, alla karaktärer lite sådär lagom konstiga, men den nya säsongen så kändes det som om de försökt för mycket. Det kändes inte riktigt äkta eller hur man nu ska säga det. Speciellt Michael tyckte jag att de ändrat personlighet på, på ett sätt jag ogillar.

Så finns det ju en hel hög med serier som man kollade på när man ännu gick i skolan, då de ofta kom sådär lagom när man kommit hem. Typ sunset beach, xena, sinbad och allt vad de nu hette, men dessa var ju så dåliga så att det var ju nästan en del av charmen :D
 
Sällar mig till skaran när det gäller Pretty little liars, höll ju på att spränga något blodkärl varje gång över hur dumma, tröga och oförsiktiga huvudkaraktärerna ofta var.
Den kom dock på någon dag och tid så att det passade bra in med slötittande, typ helgfrukostar eller något. Såg aldrig klart, så är det någon som vill avslöja hur det slutade så tackar jag och tar emot :D

Någon nämnde arrested development, där håller jag bara lite med, och då gäller det den nya säsongen.
De gamla var ju kul, alla karaktärer lite sådär lagom konstiga, men den nya säsongen så kändes det som om de försökt för mycket. Det kändes inte riktigt äkta eller hur man nu ska säga det. Speciellt Michael tyckte jag att de ändrat personlighet på, på ett sätt jag ogillar.

Så finns det ju en hel hög med serier som man kollade på när man ännu gick i skolan, då de ofta kom sådär lagom när man kommit hem. Typ sunset beach, xena, sinbad och allt vad de nu hette, men dessa var ju så dåliga så att det var ju nästan en del av charmen :D

Åh sunset beach, där de vände sig mot kameran och pratade om vad de skulle hitta på (för att tittarna verkligen skulle fatta deras onda planer typ) medan de andra i rummet låtsades inte höra typ :laugh::laugh::laugh: så jäkla roligt egentligen. Undrar vad som stod i de andras manus i de scenerna, typ "stå och titta på bokhyllan medan X pratar mot kameran" :D
 
Jasså, varför det ? Jag har funderat på att ta upp den serien :p

Vet inte riktigt, störde mig på huvudpersonen, och vissa delar känns lite väl urflippade... Men jag tog mig igenom hela så det gick ju att titta på i brist på annat. Kommer säkert se nästa säsong också bara för att :angel:
 
Åh sunset beach, där de vände sig mot kameran och pratade om vad de skulle hitta på (för att tittarna verkligen skulle fatta deras onda planer typ) medan de andra i rummet låtsades inte höra typ :laugh::laugh::laugh: så jäkla roligt egentligen. Undrar vad som stod i de andras manus i de scenerna, typ "stå och titta på bokhyllan medan X pratar mot kameran" :D

Nu har inte jag sett just Sunset Beach men det där är ett dramaturgiskt grepp som kallas att bryta den fjärde väggen ("breaking the fourth wall"). Förekommer ju frekvent i t ex House of Cards. :)
 
Sällar mig till skaran när det gäller Pretty little liars, höll ju på att spränga något blodkärl varje gång över hur dumma, tröga och oförsiktiga huvudkaraktärerna ofta var.
Den kom dock på någon dag och tid så att det passade bra in med slötittande, typ helgfrukostar eller något. Såg aldrig klart, så är det någon som vill avslöja hur det slutade så tackar jag och tar emot :D
Jag har sett alla säsonger av PLL, och slutet är ta mej fan det sämsta jag varit med om någonsin. Så om man prompt ska se den kan man lägga ner efter säsong två, därefter spårar det bara ur och lämnas lösa trådar till en sån grad att man sitter och är förbannad på dom som skrivit skiten (jag "behövde" dock se klart för att få reda på vem som var superskurken i slutändan).
Slutet är dock himla lätt att googla, så istället för att avslöja det här och riskera att det blir en PLL-tråd av det hela så föreslår jag den varianten :D
 
Jag har sett alla säsonger av PLL, och slutet är ta mej fan det sämsta jag varit med om någonsin. Så om man prompt ska se den kan man lägga ner efter säsong två, därefter spårar det bara ur och lämnas lösa trådar till en sån grad att man sitter och är förbannad på dom som skrivit skiten (jag "behövde" dock se klart för att få reda på vem som var superskurken i slutändan).
Slutet är dock himla lätt att googla, så istället för att avslöja det här och riskera att det blir en PLL-tråd av det hela så föreslår jag den varianten :D

Kunde inte hålla mig, utan provade googla när jag postat inlägget, men det var nog antagligen för länge sedan jag tittade och för få avsnitt jag sett, för inte blev jag klokare :D
Blev mest till ett "alltså vem? Jaha och så den gjorde det åt dem? Vem nu än det va? Och när hände det där..? Alltså vah?":confused:
Så jag gav upp :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp