Dåliga serier du ångrar att du sett

House of Cards. Såg nästan hela första säsongen och några avsnitt ur andra. Skitdålig. Prison Break. Såg hela första säsongen och när de aldrig kom ur det j-a fängelset i sista avsnittet tröttnade jag. Sex and the City, Grey's Anatomi och How I met your mother. Fattar inte grejen, har sett nåt enstaka avsnitt ur serierna som verkligen kändes som slöseri med tid och byter snabbt kanal när de börjar.
 
Samma här! Alltså blir skitless på satc rätt ofta pga sexistisk och trista stereotyper osv men ja, det är ändå något med den. Har sett den så många gånger om att jag kan alla avsnitt utantill.

Och den bilden jag har som avatar är nog favoritscenen i hela serien, när Charlotte ringer Samantha och hon är upptagen med att onanera. :D

Ja absolut, jag kan hålla med dig där. Jag har dock inte analyserat den i detalj, hade min SATC-period innan de feministiska glasögonen kom på (men tänker att den ändå är rätt ok för att ha gjorts för att tilltala en bred, amerikansk publik).

Jag har med sett alla avsnitt ganska många gånger, kan nog pricka rätt innehåll utifrån deras titel på majoriteten av dem :D
 
Oh ja!!
7 år. En jävla massa säsonger. Och allt gick bara runt runt runt. Sen kom det värsta av allt. Slutet.
Så brutalt jävla värdelöst. Jag såg det med @ajdidodii , och det var tur det för jag behövde någon att bearbeta det med. Herregud.
Ja, alltså de två sista skurkarna dvs allt efter säsong två förstörde serien. Stora plot holes som man bara väntade på att de skulle få sin förklaring men som bara ignorerades.
 
Ja, alltså de två sista skurkarna dvs allt efter säsong två förstörde serien. Stora plot holes som man bara väntade på att de skulle få sin förklaring men som bara ignorerades.

De skulle ha brutit lååååångt innan de själva tröttnade.
När det fortfarande fanns någon slags relevans i det hela...kan jag tycka.
Storyn gick ju aldrig ihop, och sen då slutet. Näe. :down:
 
Ja! Hur kunde jag glömma Lost!! Den går ju under den här kategorin också av exakt det du säger!

Ja en av de få serierna jag följde och tyckte den var hur bra som helst första säsongen. Kollade även andra säsongen men sen vart jag less när handlingen spårade ur fullständigt. Väldigt tråkigt när början var så spännande och annorlunda mot det dåvarande utbudet :(.
True Blood. Började kolla för att syrran tjatade, så jag gav första säsongen en chans. Föll för somliga karaktärer och blev nyfiken på cliffhangern så jag fortsatte kolla trots att jag hatade både serie och huvudperson. Det resulterade i att jag såg hela serien och konstant bara var sur för att de prompt skulle ha ihjäl mina favoriter hela jävla tiden. Minns inte ens hur skiten slutade.

Sons of anarchy kan fan gräva ner sig nånstans också! Så jävla långtråkig skitserie som mest blir lite spännande i slutet på säsongerna. Har inte sett sista säsongen än och tänker fan inte göra det heller.


Married with children! Älskar den, så jävla dålig att den blir bra :D

Ja! Haha kanske kan se det så istället :D! Tänker det måste ju kolla någon på programmet eftersom de visar det fortfarande fast den gjordes för så många år sedan.
 
Har inte sett en enda serie av de ni nämner utom en litegrann. Men en sak som är märklig är denna serie jag inte kommer på namnet på men den är verkligen jättedåligt. Sett något avsnitt och förundrats att den öht går på tv. Handlar om en familj som verkar avsky varandra. Med en pappa som säljer skor och mamman som bara är hemma och har rött fluffigt hår. Heter nånting med Love and marriage.

Klassisk serie, vilket iofs inte betyder att den är bra :p På svenska heter den Våra värsta år. På engelska Married...with Children.
Låten som spelas i introt heter dock Love and Marriage, görs av Frank Sinatra :)
 
Bones! Herregud vad jag tyckt illa om den serien sedan typ säsong 2 eller 3. Udda, framgångsrik kvinna som mer och mer formas till något normativt, tråkigt amerikanskt kvinnoideal samtidigt som det pågår en will they/won't they-relation mellan henne och en übermacho FBI-agent. På riktigt, VARFÖR har jag sett en hel hög säsonger med långa avsnitt av det dravlet?

:arghh::D
 
Med risk för att bli halshuggen säger jag Friends och Sex and the city :D kollade på båda bara för att så många sagt att dom var såå bra. Lite underhållande kanske men that's it. Inte min kopp te helt enkelt.
Håller med om att Veep är jättebra!:love:

Amen! Friends var något av det banalaste dravel jag någonsin sett och Sex and the City... gäsp.

Jag har tyvärr slösat bort för mycket tid på Shannara, alvdravel. Jag frågar mig verkligen varför, jag ledsnade på böckerna efter typ två st... :cautious:
 
Bones! Herregud vad jag tyckt illa om den serien sedan typ säsong 2 eller 3. Udda, framgångsrik kvinna som mer och mer formas till något normativt, tråkigt amerikanskt kvinnoideal samtidigt som det pågår en will they/won't they-relation mellan henne och en übermacho FBI-agent. På riktigt, VARFÖR har jag sett en hel hög säsonger med långa avsnitt av det dravlet?

:arghh::D

För att vissa karaktärer är :rofl: och andra :love:?

Även om jag velat ha mer av Mr Nigel-Murray. :heart Har alla säsonger utom sista på dvd, sista ska jag köpa i julklapp (har inte sett den säsongen).
 
Det finns nog få serier som jag ångrar att jag börjat se; för mig handlar det mest om att jag ångrar att jag fortsatt att se dem så länge som jag gjorde. House of Cards, Grey's Anatomy, Outlander, OC och Orange is the New Black är alla exempel på serier där de drivit allt för långt, som de så ofta gör.

Jag kan komma på kanske en handfull serier som jag sett från början till slut och faktiskt njutit av på samma sätt hela tiden (Gilmore Girls är nog det bästa exemplet tror jag :love:), men oftast blir det för mycket efter sisådär en 3-4 säsonger. Det är så synd!

Prison Break ångrar jag dock att jag började se överhuvudtaget, och lika så Pretty Little Liars. Tog mig inte igenom ens första säsongen på någon av dem tror jag.
 
Jag ångrar att jag såg Girls. Avskydde alla karaktärerna och såg verkligen inte storheten, såg en säsong. Ångrar att jag såg en säsong av Narcos med, dödstråkig!

Pretty little liars såg jag 5 säsonger av bara för att jag ville se vem som var mastermind, men det ändrades ju hela fucking tiden!:arghh: Och huvudtjejerna är ju så förbannat tröga så man blir mörkrädd!

Love tycker jag med var ett bottennapp, jag gillade inte karaktärerna och handlingen var obefintlig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp