Dåliga serier du ångrar att du sett

Ja! Haha kanske kan se det så istället :D! Tänker det måste ju kolla någon på programmet eftersom de visar det fortfarande fast den gjordes för så många år sedan.
Haha ja jo, jag önsketänker iaf att den lever på nostalgi egentligen. Den är så jävla vidrig på så många vis att den helt enkelt inte får vara bra i dagens samhälle :p Är fan lite rädd för att kolla på den själv nuförtiden, förstörd barndom right there liksom :p
 
Jag har tittat för mycket på 2,5 män, jag tycker att Charlie Sheens karaktär är ganska vidrig och tycker att han representerar en mansroll som helst inte bör reproduceras utan begravas djupt under en sten och förintas av gråsuggor. Jag skäms verkligen för att jag har kollat så mycket på den.

Problemet är bara att Alan, Jake och mamman gjorde den jäkla serien beroendeframkallande, och så gick den en sån lagom tid på kvällen.
 
The affair ångrar jag att jag såg. Helt värdelös men kunde ändå inte sluta se. Kommer gaaaranterat se de kommande säsongerna också.
Den började jag titta på och hatade men kunde inte sluta pga ville se hur det skulle gå. Avskydde ALLA karaktärerna och satt bara och hoppades att det skulle gå dåligt för alla. När nån säsong slutade precis som jag ville (det gick åt skogen för den jag hatade mest) så stängde jag av och låtsades som att det var slutet på hela serien :D.

Kommer aldrig börja titta igen för det kommer säkert lösa sig för den karaktären (precis som det löser sig för Röv-Walter i Breaking Bad hela tiden) och då kommer jag bli så irriterad :p.

Synd ändå tycker jag för just The Affair är ändå gjord på ett himla intressant sätt tycker jag. Särskilt med

hur man får se samma saker hända men ur deras två olika perspektiv
 
Har svårt för SATC vilket jag ändå sett en hel del avsnitt genom åren när det inte varit bättre på tvn samt två filmer... Big är så jäkla störande att jag vill drämma en kartong i huvudet på honom.

PPL blev så utdraget när de istället för att förnya en säsong i taget valde att ge tre... Förstår att det är svårt med serier som ändå är populära men som borde gå i pension. Som Greys Anatomy. Avslutningen på senaste säsongen var fånig som fan och jäkligt orealistiskt (mer skador?!)

Vissa serier är det riktigt jobbigt att se med ett mer "insatt tänk" än vad man hade som slötittande ungdom. Jims värld är en sån serie som knappt går att titta på någon minut utan sexistiska kommentarer:mad: Married with children får jag panik av numera och skulle säkert kunna råka välta en TV i mina försök att undvika serien.
 
Har svårt för SATC vilket jag ändå sett en hel del avsnitt genom åren när det inte varit bättre på tvn samt två filmer... Big är så jäkla störande att jag vill drämma en kartong i huvudet på honom.

PPL blev så utdraget när de istället för att förnya en säsong i taget valde att ge tre... Förstår att det är svårt med serier som ändå är populära men som borde gå i pension. Som Greys Anatomy. Avslutningen på senaste säsongen var fånig som fan och jäkligt orealistiskt (mer skador?!)

Vissa serier är det riktigt jobbigt att se med ett mer "insatt tänk" än vad man hade som slötittande ungdom. Jims värld är en sån serie som knappt går att titta på någon minut utan sexistiska kommentarer:mad: Married with children får jag panik av numera och skulle säkert kunna råka välta en TV i mina försök att undvika serien.

Verkligen! Såg jims värld när den kom några avsnitt och tyckte väl att den var helt ok:o. Tror inte att jag hade haft samma uppfattning idag.

Tänkte i början av tråden, eftersom jag inte följer många serier och aldrig följt men har iaf hört talas om vissa. Men denna SATC verkade flera ha åsikter om och nu fattar jag att det var en förkortning av Sex and the city :idea:
 
Jag tror att den enda serie som jag ångrar att jag har sett 1 säsong av är OC, jag har verkligen svårt för karaktären Marissa ännu idag.
 
Har ingen serie jag ångrat att jag kollat, men min serie-tittar-arsenal är rätt så liten. De jag har "droppat" är iallafall Luke Cage, Breaking Bad. Håller på att kolla Daredevil nu som jag gillar!

De jag tidigare sett är GoT (blev bättre i sista säsongen, annars hade jag ångrat den) och Heroes s1. :o
 
Efter en tids begrundande så måste jag nog tillstå att jag "ångrar" att jag sett på Friends, How I Met Your Mother och Two and a Half Men mest. Fast jag har aldrig sett någon hel säsong, bara enstaka avsnitt när det råkat vara på tv och jag haft tråkigt. Sen har jag väldigt svårt för Seinfeld av någon anledning, men där har jag knappt pallat ett helt avsnitt.
 
Har inte sett en enda serie av de ni nämner utom en litegrann. Men en sak som är märklig är denna serie jag inte kommer på namnet på men den är verkligen jättedåligt. Sett något avsnitt och förundrats att den öht går på tv. Handlar om en familj som verkar avsky varandra. Med en pappa som säljer skor och mamman som bara är hemma och har rött fluffigt hår. Heter nånting med Love and marriage.
Våra värsta år :love:. Jag kan uppskatta sån där dålig humor :o.

Lost ångrar jag. Det började så grymt bra och spännande men sen tog det liksom aldrig slut. Bättre med en grymt bra säsong och sen en bra avslutning tycker jag, än att fortsätta och fortsätta och fortsätta.

När jag tittar på serier bryr jag mig inte alltid om hur verklighetsförankrade de är eller vad för "signaler" de sänder ut, jag gillar både Vänner och SATC tex och det är inget jag skäms över.
 
Jag kan vara lite förlåtande i mitt serietittande om serien har några år på nacken. Kan ha en viss behållning av 7h Heaven men när jag insåg att "The Life Of A American Teenager" var gjort av samma verklighetsförvränga person så blev jag en smula illamående. Slutade se serien direkt när jag insåg att alla repliker gav deja vu till 7th Heaven samt att serien försökte forma en verklighet som inte finns. Vilket kan vara en bra sak i vissa serier men inte på det sättet. Serier som kommer nu har jag högre förväntningar på när det gäller inkludering av t.ex sexualiteter, rasifierade. Ser jag om en serie så har jag inte samma förväntningar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp