• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 916
T

Tican

Vilka av Hööks skydd är bäst, de som är blåa och svarta och ganska nya; eller de äldre från Equi-Guard som bara finns i svart nuförtiden? Om man ska ha sånna, ska man ha dem runt om eller?? sitter de bra? nån som känt på de nya?? var de trasiga redan i affären?? ;)

Jag har de nya blå-svarta damaskerna och jag tyckere att de är jättebra! Ger stöd för hela benet samt för kotleden. Blir som att linda, men det går bra mkt fortare! Sitter bra gör de med, fast jag har råkat köpa lite för stora, men det går endå. Jag har dem bara fram, men man kan säkert ha dem bak med.

jag personligen gillar inte alls dessa skydd. jag tycker att dom är för klumpiga och sitter inge vidare.
satsa hellre på vanliga damasker eller senskydd.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
543
Senast: Shixle
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka