Dammfri mirakeltrasa?

grrrl

Trådstartare
Alltså efter man våttorkat med en mirakeltrasa, hur sjutton gör man för att få bort alla dammnoppor från trasan? Jag stör mig något oerhört på utseendet av dammnoppiga trasor och att det inte ser rent ut 😅. Det försvinner inte i tvättmaskinen, och att plocka bort de en och en för hand har jag aldrig lyckats med, det tar allt för lång tid.
 
Alltså efter man våttorkat med en mirakeltrasa, hur sjutton gör man för att få bort alla dammnoppor från trasan? Jag stör mig något oerhört på utseendet av dammnoppiga trasor och att det inte ser rent ut 😅. Det försvinner inte i tvättmaskinen, och att plocka bort de en och en för hand har jag aldrig lyckats med, det tar allt för lång tid.
Inte alla mirakeltrasor. De billigaste blir så.
Jag har också ett gång andra som inte får en endaste noppa.
 
Inte alla mirakeltrasor. De billigaste blir så.
Jag har också ett gång andra som inte får en endaste noppa.

Ååh, synd att jag har så många olika redan bara och inte har möjlighet att köpa nytt nu. Är det något speciellt märke du vet som inte blir så?
 
Ååh, synd att jag har så många olika redan bara och inte har möjlighet att köpa nytt nu. Är det något speciellt märke du vet som inte blir så?
Minns inte var jag köpte de bästa. Det var ett set med olika trasor för olika ändamål, som kök, speglar osv.
 
Alltså efter man våttorkat med en mirakeltrasa, hur sjutton gör man för att få bort alla dammnoppor från trasan? Jag stör mig något oerhört på utseendet av dammnoppiga trasor och att det inte ser rent ut 😅. Det försvinner inte i tvättmaskinen, och att plocka bort de en och en för hand har jag aldrig lyckats med, det tar allt för lång tid.
Samma här! Jag använder mest de som är för speglar just därför. Brukar finnas en i en förpackning med fyra.
 
Minns inte var jag köpte de bästa. Det var ett set med olika trasor för olika ändamål, som kök, speglar osv.
Samma här! Jag använder mest de som är för speglar just därför. Brukar finnas en i en förpackning med fyra.
Jag har ett problem! Köpt ett fyrpack med tanken att hålla koll på vilken trasa som hade vilken funktion. Har ni koll, nu när jag ändå blandat ihop alla? :laugh:
 
Jag har aldrig nagonsin haft damm inte ga bort i tvatten pa microfiber ... ever.
Daremot sand burrs, ho skrap, sma stickor och whatever fastnar och man far kasta elandet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 206
Senast: manda
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 904
Senast: Whoever
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 631
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp